Tutaj powinien być opis

Marzec w naszej szkole z #LaboratoriaPrzyszłości

Marzec obfitował w wiele ciekawych, pysznych i kreatywnych wydarzeń w naszej szkole! Uczniowie na wielu lekcjach, pod czujnym okiem nauczycieli wykorzystywali sprzęt zakupiony w ramach programu „LaboratoriaPrzyszłości”:

3 marca uczniowie klasy ósmej na zajęciach z wychowawcą wykorzystali laminator oraz folie do laminowania w celu przygotowania gazetki informacyjnej o egzaminie ósmoklasisty. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: K.Skorupa-Niemasik

3 marca podczas zajęć z edukacji plastycznej uczniowie klasy trzeciej użyli nożyczek z ergonomicznym uchwytem oraz nici z zestawów krawieckich zakupionych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, przy pomocy których wykonali bociany do powieszenia w oknach klasy. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: D.Leja

3 marca uczniowie klasy pierwszej na dwóch lekcjach edukacji wczesnoszkolnej przygotowywali sałatki wiosenne. Pomocny w tym okazał się zestaw misek metalowych oraz robot planetarny, który w mig pokroił wszystkie warzywa. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: R.Kurek

6 marca uczniowie klasy pierwszej na zajęciach z edukacji polonistycznej korzystali z lusterek, które pomogły w rozszyfrowaniu wyrazów zapisanych w ćwiczeniach w odbiciu lustrzanym. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: R.Kurek

6 marca podczas lekcji religii klasa druga wykorzystała nożyczki do stworzenia stacji Drogi Krzyżowej. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: W.Nieszporek

7 marca w naszej szkole odbywał się szkolny turniej tenisa stołowego. Uczniowie korzystali z aparatu fotograficznego. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B.Kiedrowska

7 i 9 marca uczniowie klasy czwartej realizując na lekcji przyrody temat: „Skala. Jak czytamy plany i mapy?” wykorzystywali nici z zestawu krawieckiego do odmierzania długości. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: M.Kurc

8 marca z okazji Dnia Kobiet uczniowie klasy siódmej i ósmej przygotowali  program artystyczny, podczas którego został wykorzystany zestaw czterech mikrofonów bezprzewodowych z odbiornikiem UHF. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: A.Chyla

10  marca uczniowie uczęszczający na świetlicę szkolną używali laminatora zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Najpierw, próbowaliśmy wytłumaczyć czym jest i do czego służy laminator, następnie uczniowie zastanawiali się jak to działa i co jest nam potrzebne do zalaminowania materiałów w temacie "Zagadki o porach roku". Po teorii przyszedł czas na praktykę, a  uczniowie pracowali z zaciekawieniem. Efekt ich pracy pozostaje do użytku na zajęciach świetlicowych. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: J.Kłopotowska

10 marca uczniowie klasy pierwszej na zajęciach języka mniejszości narodowej- języka niemieckiego przygotowali pyszne, zdrowe i kolorowe sałatki owocowe jako podsumowanie słownictwa z zakresu nazywania owoców w języku niemieckim. W tym celu wykorzystali robota planetarnego oraz zestaw misek stalowych. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: K.Skorupa-Niemasik

13 marca uczniowie klasy piątej na zajęciach geografii podczas omawiania tematu ,,Pogoda a klimat'' przeprowadzili pomiar jednego ze składników pogody jakim jest temperatura powietrza. Piątoklasiści użyli do tego stacji pogody zakupionej w ramach projektu ,,Laboratoria Przyszłości.'' Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: K.Skorupa-Niemasik

15 marca klasa czwarta wykorzystała kleje na gorąco, podczas tematu o Świątyni Salomona. Powstał piękny kościół na wzór naszego kościoła parafialnego. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: W.Nieszporek

16 marca na zajęciach z wychowawcą uczniowie klasy czwartej używali nici do kreatywnej zabawy "gry w sznurki". Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: A.Kniejski

16 i 17 marca uczniowie klasy drugiej i szóstej na zajęciach plastyki robili gaik na powitanie wiosny. Do wykonania kwiatów z bibuły wykorzystywali nici i nożyczki. Kwiaty były mocowane do okręgu i na gałązkach przy pomocy pistoletu i kleju na gorąco. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B.Szumilas 

21 marca uczniowie klasy ósmej korzystali z nożyczek w czasie zajęć bibliotecznych z panią bibliotekarką z biblioteki w Myślinie podczas wykonywania origami. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B.Kiedrowska

21 marca uczniowie klasy ósmej na przerwie śniadaniowej postanowili urozmaicić swoje kanapki, przygotowując sobie z nich tosty. Wykorzystany został opiekacz 4w1, a śniadanie smakowało o wiele bardziej niż zawsze. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: J.Kłopotowska

22 marca w związku z obchodzonym dnia 25 marca „Dniem Gofra” uczniowie klasy ósmej przy okazji omawiania rozdziału żywienie na zajęciach języka angielskiego, opracowali przy pomocy internetu przepis na gofry i przygotowali je dla siebie na deser. Uczniowie przynieśli swoje produkty potrzebne do wykonania przepisu. Wykorzystano: miski, mikser z miską obrotową i opiekacz 4w1. J.Kłopotowska

24 marca podczas trzech godzin zajęć zintegrowanych uczniowie klasy trzeciej upiekli gofry i przygotowali dodatki do gofrów – wykorzystywali opiekacze 4 w 1 (z wkładkami do gofrów), mikser ręczny z misą oraz zestaw misek do mieszania zakupionych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: D.Leja

24 marca na zajęciach języka niemieckiego uczniowie klasy siódmej omawiając przepisy kulinarne, wykorzystali blender ręczny MQ3135 WH oraz miski stalowe kuchenne do przygotowanie pysznego i zdrowego koktajlu bananowo truskawkowego. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: K.Skorupa-Niemasik

28 marca uczniowie klasy piątej na lekcji plastyki wykorzystywali klej na gorąco do wykonania zajączków wielkanocnych. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B.Szumilas

31 marca uczniowie klasy szóstej i siódmej podczas lekcji religii ozdabiali jajka wielkanocne, które są symbolem życia. Prace wyróżniają się dużą inwencją twórczą i pomysłowością, a do ich wykonania dzieci użyły misek zakupionych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: W. Nieszporek

Łącznie w marcu korzystaliśmy przez 31 godzin z różnych sprzętów pozyskanych dzięki „Laboratoriom Przyszłości”.

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci

Zebranie i opracowanie materiału: Anna Kisielewicz