Tutaj powinien być opis

Kwiecień w naszej szkole z #LaboratoriaPrzyszłości

W kwietniu uczniowie na wielu lekcjach pod czujnym okiem nauczycieli wykorzystywali sprzęt zakupiony w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”:

4 kwietnia na lekcji fizyki uczniowie klasy ósmej używali lusterek badając zjawisko odbicia i rozproszenia światła. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: A.Kniejski

5 kwietnia uczniowie klasy ósmej na lekcji EDB omawiali temat: "Zdrowie jako wartość. Zasady zdrowego stylu życia." Z tej okazji przygotowali również zdrowe kanapki oraz tosty korzystając z opiekacza. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: R.Kurek

Uczniowie klasy drugiej poznawali zasady zdrowego odżywiania, oglądali filmy edukacyjne, rozmawiali o tym jak komponować posiłki, jakie produkty należy jeść, żeby być zdrowym. 12 kwietnia  wspólnie przygotowywali  pyszne i bogate w składniki odżywcze kanapki i tosty. Do zrobienia tostów wykorzystali tostery. Dzieci przyniosły do szkoły potrzebne produkty. Kanapki i tosty były nie tylko smaczne i zdrowe, ale także pięknie ozdobione i pełne witamin. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B. Szumilas

12 kwietnia uczniowie klasy ósmej na zajęciach z matematyki omawiali zagadnienie symetrii względem prostej. Między innymi ich zadaniem było rozszyfrowanie tekstu przedstawionego w formie odbicia lustrzanego. Uczniowie musieli wychwycić błędy w zapisie. Do sprawdzenia swoich wniosków użyli lusterek. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: S.Szuflitowska

17 i 18 kwietnia uczniowie klasy piątej na zajęciach języka polskiego używali mikrofonów oraz aparatu cyfrowego. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: A.Chyla

18 kwietnia uczniowie klasy drugiej wykonali makiety biura detektywistycznego „Różowe okulary”. Prace były związane z omawianej lektury pt. „Detektyw Pozytywka” Grzegorza Kasdepke. Niektóre elementy makiety uczniowie mocowali przy pomocy pistoletu z klejem na gorąco. Każda makieta była indywidualnym pomysłem autora. Z prac powstała wystawa, którą można było podziwiać w klasie II. Uczniowie wcielili się również 19 kwietnia w rolę detektywów i przy pomocy lupy prowadzili obserwacje i rozwiązywali zadania związane z lekturą. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B. Szumilas

18 kwietnia na lekcji fizyki uczniowie klasy ósmej używali lusterek badając zjawisko otrzymywania obrazu pozornego. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: A.Kniejski

Uczniowie klas od 5 do 8 brali udział w projekcie mającym na celu uświadomić, jak ważne jest poszanowanie naszej planety oraz organizmów na niej żyjących. 19 kwietnia  klasa siódma i szósta przygotowały mini plakaty oraz gazetkę ścienną na I piętrze wykorzystując do tego sprzęt z Laboratoriów Przyszłości - laminator i pomoce dydaktyczne. Klasa ósma obserwowała na zajęciach terenowych ekosystemy naturalne i sztuczne robiąc zdjęcia za pomocą zakupionego aparatu. Klasa piąta wykorzystując materiały naturalne wcześniej zebrane przygotowała Las w słoiku . Młodzież wspaniale wykorzystała swoje umiejętności podczas zajęć lekcyjnych również w ramach Laboratoriów Przyszłości. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: S.Krafczyk

18 kwietnia uczniowie klasy szóstej na godzinie wychowawczej przy okazji omawiania tematu diety postanowili przygotować na swoje drugie śniadanie sałatkę makaronowa z zielonym ogórkiem, czerwona papryką i własnoręcznie przygotowanym sosem czosnkowym. Do przygotowania sałatki uczniowie wykorzystali zestaw misek oraz garnek firmy Gerlach. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: J. Kłopotowska

25 kwietnia na zajęciach bibliotecznych z panią Renatą Kudełką uczniowie klasy czwartej wykorzystali nożyczki do wykonania kolażu pt. Wiosenny kolaż. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: B.Kiedrowska

25 kwietnia uczniowie uczęszczający na świetlicę wykorzystali laminator zakupiony w ramach programu Laboratoria Przyszłości i utrwalili materiały wykorzystane na gazetce z okazji dnia Ziemi. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: J. Kłopotowska

27 kwietnia uczniowie klasy ósmej używali zestawu nagłaśniającego (mikrofonów) w czasie próby i apelu z okazji uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Nauczyciel nadzorujący wykorzystanie sprzętu: A.Kniejski

Łącznie w kwietniu korzystaliśmy przez 20 godzin z różnych sprzętów pozyskanych dzięki „Laboratoriom Przyszłości”.

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci

Zebranie i opracowanie materiału: Anna Kisielewicz